duminică, 12 februarie 2012

TARTA CU SPANAC SI RICOTTA

  Asta e genul de tarta de care nu m-as satura niciodata.Contine ingrediente care imi plac foarte mult,e cremoasa si rapid de preparat.Intr-un cuvant e delicioasa,asa ca v-o recomand din tot sufletul!
Ingrediente:
  • un aluat foietaj rotund(230 g)
  • 500 g ricotta
  • 250 g spanac
  • 2 oua
  • 20 g parmezan ras
  • 200 ml smantana
  • sare,piper,nucsoara
Aluatul il intindem intr-o tava termorezistenta pastrand si hartia de copt.Ricotta o amestecam cu ouale,spanacul deja oparit,scurs si tocat(eu am cantarit 400 g congelat),parmezanul ras,sare,piper si nucsoara dupa gust.Amestecam pentru omogenizare si incorporam smantana.Turnam compozitia in tava peste aluat si coacem 35-40 de minute,suprafata trebuie sa se rumeneasca foarte putin.
O lasam sa se racoreasca putin,portionam si servim.O bunatate,pofta buna!



14 comentarii:

  1. N-am spanac, dar nu refuz o felioara gata preparata... mai ales ca are ricotta... Pupici !

    RăspundeţiȘtergere
  2. Imi place cum ti-a iesit tarta! Cred ca e delicioasa.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Cu asa ingrediente n-are cum sa nu fie buna!pup

    RăspundeţiȘtergere
  4. Intr-adevar delicioasa tarta.Si mie imi place aceasta combinatie.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Spanacul si ricotta sunt combinatia perfecta!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Foarte bine arata! Nu as refuza o portie... Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  7. Spanacul e foarte bun si sanatos!Imi place in orice combinatie !

    RăspundeţiȘtergere
  8. Imi place aceasta combinatie!! Delicioasa!! Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Cred si eu ca de genul asta de tarta nu te poti satura niciodata:)Delicioasa!

    RăspundeţiȘtergere
  10. O pun si eu acum la cuptor.. ar fi fost de folos si temperatura cuptorului. Sper sa nu dau chix :D

    RăspundeţiȘtergere

Parerea ta conteaza!Spune-o,nu trece neobservat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...